Pinny Skrevet Juni 13, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2016 Jeg var i sidste uge til den dyre doktor med min kat, Blå. :mad: Han var blevet bidt i en pote , det var groet sammen- og så byld. Han kæmpede i kassen, så der gik selvfølgelig hul undervejs, og masser af jeg :mad:- hader kassen. Det samme på hjemvejen. Nu tænker jeg på, om man i stedet for, ville kunne have katten i sele :confused:. Falck vil nok ikke lege med, men han slås virkelig meget med kassen. Så meget, at han bløder fra næsen/poterne også. Han er desværre ikke, den eneste, af mine katte, der reagerer sådan. Men jeg kan godt se, at der vil være et problem- med hundene! Hos dr. dyr. En sele med et håndtag?:rolleyes: Så katten kan bæres i en fart! Eller en rulle-op sele forbundet til en chip i hunderejernes nakke...:cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Juli 13, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2016 Nej, hvordan skal jeg vænne dem til det? Skal jeg køre dem en tur på min knallert? Jeg har ikke bil! Eller kørekort til bil. Så hvordan? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts