Gæst LineSofie Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Hej alle.. Har virkelig brug for hjælp.. Jeg har en Main coon hunkat på ca. 1 år. Hun er super social, og er altid der, hvor vi er MEN: hun er her på det sidste blevet ret aggressiv, og er begyndt at væse en del af både mig og min kæreste, men også af vores anden kat. De har tidligere været super gode venner og sovet sammenrullet i samme kurv. Hvad søren sker der med min kat?? En anden ting er også, at vi bor i rækkehus og har derfor ret meget kontakt med vores naboer. Vi kan se, at hun virker kælen overfor andre og vil tilsyneladende godt nusses en smule af dem, men når vi prøver skynder hun sig nærmest altid væk med det samme?? Ligemeget om hun er ude eller inde, når vi forsøger. Hvorfor? Jeg er rigtig ked af det, og håber at nogen ved, hvad jeg skal gøre/om jeg kan gøre noget?? mvh. Line Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst LineSofie Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 hun er forresten steriliseret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lise Therkelsen Besvaret Juli 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 Hmm - kan din kat have ondt nogen steder? Du skriver ikke om din kat er udekat? Kender du dette produkt? Det hjælper rigtig mange katte http://www.feliway.dk/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst LineSofie Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Den er udekat Og ja, jeg har tænkt på, om hun kunne have ondt.. Hun har ind imellem haft noget slimet blod hængende i pelsen efter hun har haft afføring? Jeg har ringet til en dyrlæge, men hun sagde bare, at vi skulle prøve at give hende en ormekur.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lise Therkelsen Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Det er BESTEMT ikke normalt, at en kat har slimet blod hængende i pelsen efter den har haft afføring - det dør dyrlægen undersøge nærmere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts