Morris Skrevet Juni 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2015 Jeg har fundet noget i kvikly, men det er lidt for dyrt eftersom det er i sådan nogle enkeltportioner som rige hattedamer køber. Jeg leder efter dåser med øko-mad i normale størrelser, men jeg kan ikke lige finde dem nogen steder.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morris Besvaret Juni 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2015 P.S.: jeg kan også bruge tørfoder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morris Besvaret Juni 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2015 Tak. Det ser ud til at de kun har små dåser økologisk kattemad, hvilket kunne betyde at prisen er forholdsvis høj.. men jeg vil helt klart tage et smut forbi en af forhandlerne og checke det ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Juni 20, 2015 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2015 Der er et mærke der hedder Yarrah. Dåsefoder til ca 10,- for dåse med 400 gram. Nogen gange har de det i Netto, elelrs kan det bestilles fragtfrit ved køb over 299,- hos Zooplus. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morris Besvaret Juni 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2015 Aha, jeg må holde øje i netto, så. Jeg havde slet ikke overvejet at en discountbutik ville have det, eftersom det er så svært at finde andre steder. Hvis mine katte kan lide Yarrah kan jeg så købe stort ind ved at bestille på Zooplus. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts