tola5 Skrevet Maj 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Maj 13, 2015 Hej ville bare lige kort sige hej er 26 snart 27 mand Fra Randers med en dejlig men fræk kat som jeg får meget tid til af gå sammen med har Asgerpersyndrom og svatsende så er på førtidspension så har mange timer med ham som jeg også tro han er glad nok for Skriver ikke så godt men spør hvis det er svært af læse så vil jeg prøve af om formulere det har tit oplevet folk tro man gør det for af sjenere dem personlig men er ikke tilfældet håber på det beste og til slut et bildet af min kære Simba handkat ca 4 år til sommer kastret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Maj 13, 2015 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2015 Hej og velkommen til det mest "tamme" katteforum der findes, det sted der kan gå en uge mellem der skrives et indlæg. Fin kat med et meget specielt mønster i ansigtet :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts