SunnyH Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Min allerskønneste kat, Ketil, på 11 måneder, forsvandt d. 1. juli.. han er kastreret og er inde/udekat.. men han plejer dog at komme hjem flere gange om dagen, så jeg er blevet frygteligt bekymret, at han ikke har været hjemme i flere dage nu... Jeg har indsendt en annonce til ugeavisen, sat efterlysninger op forskellige steder og snakket med naboer, hvor jeg også har udlovet en dusør på 1000kr... Er det normalt at kastreret katte bare forsvinder sådan? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juli 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2010 Hvor er han smuk. Jeg håber han snart kommer hjem igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SunnyH Besvaret Juli 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2010 ja han er så :-( men han er stadig ikke kommet hjem :'( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
katteelskeren Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Hej Er din kat kommet hjem ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts