Pinny Skrevet Maj 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Maj 3, 2015 Jeg har siddet og grædt mine modige tårer ned i hendes pels. Men nu ER det slut! Hun virker træt og øm. Hun er operet for brok- flere gange, men hendes indvolde hænger ud i en lille pose. Hun virker træt= de andre katte får ikke skæld ud mere. Jeg er meget ked af det, men efter den sidste brokoperation, lovede jeg mig selv, at det er slut! Dyrlægen mener det samme! Hendes maveskind kan bare ikke holde?! Søde Mis Michel: På mandag slutter det. (jeg overtog hende fra min søn- og hun er så meget "udekat"- hendes sønner sidder ude i regnvejr). Men nu er det farvel. (og jeg tager hende til dr. dyr selv). Nok er nok. Og nu tuder jeg igen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Maj 4, 2015 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2015 Åh nej, det er jeg sgu ked af at høre, at det gik sådan for Mis Michel Men sådan går det jo desværre, at enten sygdom eller alderdom kræver at man tager den tunge beslutning.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts