cindyline Skrevet Marts 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Marts 8, 2015 Hej, Jeg har to killinger af ukendt alder ( forårskillinger 2014). Den ene (han) har KÆMPE ører og lange ben. 5 kg Den anden (hun) er lille i alle sammenhæng (2,7 kg) De er ikke søskende/ beslægtet. Hittekillinger fra Kbh og Odense. Er der noget der kendetegner at de er udvokset??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cindyline Besvaret Marts 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2015 Tak for svar.... så kan Anton jo godt nå at blive noget større. Det er to "racerene" huskatte. .. spøg til side.... Da det er hittekatte ved man jo ikke meget om deres forfædre. Alle katte er charmerende - jeg er faldet for huskatte ( i sort/ hvid) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Marts 10, 2015 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2015 (rettet) Det kan man ikke! Min ene kat er en brødrian på 6 (!) kg, da han blev kastreret ( ( mdr gammel)), hans bror, der er en mindre kat. er nu den, der også bestemmer. Han passer på/følges med deres mor. "Mini" har store poter, men han blev aldrig så stor som "Klæbe!- og *HAN* tror, han er en meget lille killing, der skal nusses på mavsen. Klæbe ligner nognet, der burde få en lastvogn til at køre af vejen. Men han er bare- en kat der skal nusses på mavsen. 7 kg kat nu! Mvh Pinny Redigeret Marts 10, 2015 af Pinny glemt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts