Pinny Skrevet Januar 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2015 Michel virkede lidt rød og irriteret på yveret, så jeg vaskede hænder, åbne en ny dåse vaseline. Det virker ikke somom, vaseline er noget, hun gider slikke af. Jeg har ikke lige sårpudder på lager, og det ligner mere noget, der er gnubbet på yveret end noget, der har gnubbet hul. Det virker ikke væskende. Men, nu er jeg fra den ganle skole, hvor koldt vand, sprit- og vaseline- kan kurerer alt. Og nu: Sårpudder.. Det er på recept fra dr. dyr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Februar 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2015 Mis Michel har været meget hævet, og blå! Men brokoperationer er et stort indgreb! På mennesker ville det gøre rigtig meget ondt. I dag fik hun lov til at gå ud (1 dag før dr. dyrs 8-10 dage), hvad jeg inderligt fortrød: Hun skal åbenbart bene rundt og hoppe op og (navnligt) ned af de i haven indrettede "kattelegepladser". Men da vejret var godt (jeg fik vasket 5 maskinfulde, der er blevet tørre! Heraf er en del "kattetæpper!) Hun er pt lidt træt, men det ser faktisk pænt ud. Mvh Tine- hvis kattetæpper mv vaskes ugenligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts