Pinny Skrevet Januar 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2015 "Bæskovl"- og kan man få den i andet end lilla plastick? Jeg er så træt af den, for den brækker bare. Og så skal man bare pille lortene op:mad: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Januar 26, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2015 Du skal da have en af metal ;-) http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/maatter_skovle/skovl/227956 Bortset fra det, så fatter jeg simpelthen ikke hvordan man bærer sig ad med at brække en grusskovl... Jeg har et par stykker i forskellig godstykkelse og størrelse (plastik) og har da ingen problemer med de brækker, de er flere år gamle. Men okay, hvis du bruger noget grus, der ikke klumper, men som bliver som beton, så kræver det selvfølgelig noget at hakke det ud af bakken...det er da snart den eneste måde jeg kan forestille mig at kunne brække sådan en skovl. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Januar 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2015 Tak for navnet og link! Det er det klumpende, der bliver som beton. Pt blander jeg ikke-klumpende med klumpende, og det fungerer lidt bedre. Men skovlen knækker altså (efter nogen års brug). Selvom kattene mest bruger bakkerne i den kolde årstid- ellers står der et vindue åbent, så de kan gå ud. Men det er lidt for koldt og dyrt ellers. Mvh Pinny- den skovl er vist også mindst 5 år gammel, nu jeg tænker efter... :rolleyes: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts