HelleC Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 (rettet) Min dejlige 3 årige hankat er forsvundet fra Nørre Allé 81 i Kalundborg. Jeg vil sætte stor pris på henvendelser, hvis nogen skulle se ham.. Han er øremærket DGO 018. Han har aldrig været udenfor før, så han er sikkert skræmt fra vid og sans og kommer nok ikke hvis man kalder på ham. Men det er da forsøget værd. Han lyder navnet Anton. Helle Tlf.nr. 50577447 Redigeret Juli 9, 2010 af HelleC Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
HelleC Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Anton blev desværre fundet mere død end levende igår.. Han er nu aflivet.. :'( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anne Steffensen Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Det gør mig ondt at høre! Stakkels Anton, og stakkels dig kh Anne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bettina Mollerup Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Kære Helle. jeg er rigtig ked af at høre at Anton ikke er her mere. føler virkelig med dig. min Blue eyes er nu væk på 17 døgn så jeg ved hvad det vil sige at savne sin elskede kat. må Anton hvile i fred, og kram til dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 RIP Anton - Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
HelleC Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Tak alle sammen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts