Nicoleamr Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 (rettet) Hej, jeg skal rejse d. 11 Juli, og er tilbage den 29 Juli. Jeg har brug for nogle der kan passe min hankat i mellemtiden. Min kat er 3 år gammel, og er kastreret. Han kan godt med andre katte og hunde. Og er en indendørskat. Så hvis I er interreseret så venligst kotakt mig privat, og så kan vi skrive om detaljerne. Mvh.Valentina Redigeret Juni 5, 2014 af Nicoleamr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Juni 5, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2014 Hvor i landet er det? Og hvad vil du betale? Mvh Tine Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Juni 5, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2014 Det er lang tid at få en kat passet og det er bestemt ikke optimalt at den skal flyttes et sted hen og passes, hverken privat eller pensionat. Det mest optimale ville være hvis en person du kender godt og stoler på, kunne flytte ind i din bolig imens og passe katten så den ikke rives ud af sin vante hverdag...den mulighed er der ikke ret mange der overvejer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicoleamr Besvaret Juni 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2014 Hvor i landet er det?Og hvad vil du betale? Mvh Tine København N, jeg vil betale 400-500kr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Putte14 Besvaret Juni 6, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2014 Jeg ville gerne hjælpe, og jeg synes det er en god tanke, at du vil have den passet af en anden kattekyndig person. Jeg ville nok anbefale en kattepension, da de ved, hvad de skal men på den anden side, ved jeg ikke, om jeg selv ville sende mine katte på kattepension - jeg er bange for, at de skal blive smittet med et eller andet Jeg har desværre ikke selv mulighed for at hjælpe dig, da en af mine katte har det svært med fremmede dyr, så det vil jeg ikke udsætte din søde hankat for Held og lykke med at finde en, der kan tage sig af din missekat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sarah1 Besvaret Marts 10, 2020 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2020 (rettet) Hejsa, ved godt opslaget har et par år på bagen. Men til en anden gang - eller hvis andre skulle have behovet, kan man altid finde en god kattepasser på dk.helpsoon.com 👍 Vh. Sarah Redigeret Marts 10, 2020 af Sarah1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts