Margith Nielsen Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Jeg har en 3 år gammel dejlig perserkat. jeg vil så gerne give den en godbid ind imellem men jeg har prøvet rigtig mange forskellige uden held hun vil kun have si tørkost fra Royal canin med kylling og ikke andet. er der nogle der kender til dette Luxus problem eller har et forslag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret Januar 13, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2014 Det er ikke et luksusproblem at katten kun vil have *tørkost fra Royal canin med kylling og ikke andet.** Det er derimod på sigt, en alvorlig trussel mod kattens helbred ;-) Forslaget er, i overensstemmelse med anbefalingerne for korrekt fodring af katte, at du simpelthen bliver ved med at forsøge, at vænne katten til mere alsidig kost. Den bør dagligt, udover tørfoder, spise forskelligt vådfoder (dåsemad) eller forskellige kødprodukter, herunder fisk og kylling. Godbidder deroímod er ikke så meget for kattes skyld, som det er troen for mennesket på at de forkæler deres bepelsede kræ ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts