Ubehage Skrevet September 16, 2013 Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 Hej alle katte-elskere, Jeg har en rød kat, som er super dejlig og velopdragen. Vi har ingen anelse om ophavet, da den i sin tid blev "lagt" af naboens hunkat, da hun var blevet spærret inde i vores hus. Umiddelbart ligner han en ganske almindelig huskat, dog med enkelte undtagelser: Han har hår i ørerne. Ikke nogen betydeligt lange hår, men helt tydeligt længere end vores andre kattes. Han har også antydningen af et "M" i panden; hvilket dog kan skyldes at han er stribet. Han er MEGET opsøgende. Han foretrækker menneskeligt selskab, og er tit med ude og gå lange ture i naturen. Uden sele. Denne opførsel er ikke særlig typisk for huskatte generelt, og jeg synes at jeg kan genkende mange småting fra min gamle maine-coon. Men igen, alt dette kan skyldes min underbevidsthed, der nok ønsker sig en MC igen... :rolleyes: Jeg vil derfor høre jer, om min kat er en ganske almindelig, ualmindelig, huskat ? Eller er der mere i ham ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
*Felis* Besvaret September 16, 2013 Rapporter Share Besvaret September 16, 2013 Din kat ligner, og er med al sandsynlighed, en ganske almindelig rød, makreltabby huskat..makreltabby er betegnelsen for det "huskattestribede" mønster, hvilket i øvrigt også er det der er årsag til M'et i panden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ubehage Besvaret September 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2013 Ok, tak for svarene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts