Janni Knygberg Skrevet September 1, 2013 Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 Hej Jeg har en ungkat diva af racen main coon og fået en killing Bella af alm huskat, begge hunner men diva blev steriliseret lige inden bella kom. Min bekymring er at jeg tror diva er for hård ved lille bella, bella gemmer sig når hun bliver overfaldt og skriger, er bange for at de for et skævt forhold og at det kommer til at påvirke bella senere. men de putter sammen og diva vasker lidt men så hopper hun også på hende i leg, har nu haft begge siden fredag. diva passer på hende når de går ud i gården så ved ikke hvad jeg skal tro. håber i har nogle erfaringer i vil dele ud af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 1, 2013 Rapporter Share Besvaret September 1, 2013 Det lyder ganske almindeligt. Du skal FØRST bryde ind, hvis hårtotterne begynder at flyve rundt omkring, ellers skal de nok selv finde ud af det. Du skal lade være med at være for pylret. Hvis den store kat ikke havde kunnet lide den lille, så havde hun ikke puttet med hende og vasket hende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts