marcosmor Skrevet Juni 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 Hej alle sammen . Jeg er ny herinde (; så aner ikke om min tråd ligger rigtig? - Jeg har været så heldig at få en fin prinsesse da min underbo flyttede uden varsel , men jeg har svært ved at finde ud af hvilken race hun er? Så tænkte der var nogen som kunne hjælpe ? Hun ser sådan her ud ^^ og går forresten og miaver hele dagen ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Juni 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2013 Umiddelbart ligner hun en ganske almindelig huskat, men det er der jo bestemt heller ikke noget galt i. Det er dem folk har flest af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
marcosmor Besvaret Juni 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2013 skal hun bare have lov til at være så. Synes bare hun har en ret stor hale ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts