Kobolt Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Hej der. Min huskat Sif, slikker på tapetet. Hun får god kost. Hun virker sund og rask, lidt små skør måske, men hun er jo min. Er der nogen der har oplevet noget lignende ? KH. Kobolt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 En af mine katte slikker også på ting. Hun slikker på sine tæpper, gulvbelægningen, tapet, døre og lignende, vi har ofte snakket om, at man skulle tro, hun mangler noget, men hun får jo god og næringsrig kost - tre forskellige slags, Jeg har talt med dyrlægen om det, og han mener, det er en vane, da det begyndte længe efter hun blev voksen. Så hvis Sif ikke har slikket på tapet, fra hun var killing, kan det meget let være en kedelig vane. Men prøv evt. at give hende malt og gærtabletter, - især malt kan ofte afhjælpe 'slikke og tygge' problemer en del. Held og lykke med hende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kobolt Besvaret Juni 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 Takker for indlæget. Sif elsker også at slikke på tape og altid på den side der har klister på....gg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 De katte altså... ^^ Kathrine tygger ligefrem tapen, så jeg er nødt til at opbevare den i skabet, og Tjalfe vil slikke på billedsiden a fotoer, så de skal bare ikke ligge og flyde. Jeg har altid regnet med, at det kun var misserne her i huset, der var lidt sære, det er rart at vide, at andre misser også har deres sjove vaner. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts