HB-Ferrets Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 hej Jeg har fået en lille dame der hedder bubi, hun er 6 måneder og er alm. huskat. udover hende har jeg en hel del ildere hun synes er interessante, men mit spørgsmål er så, har i erfaring med at det er bedst for dem at de har selvskab af egen art? Mvh Maja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret November 26, 2009 Rapporter Share Besvaret November 26, 2009 hej Jeg har fået en lille dame der hedder bubi, hun er 6 måneder og er alm. huskat. udover hende har jeg en hel del ildere hun synes er interessante, men mit spørgsmål er så, har i erfaring med at det er bedst for dem at de har selvskab af egen art? Mvh Maja Hej Maja. Hvis de trives fint sammen, så vil jeg ikke mene der er noget problem i det, set fra begge parters side af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts