Coco Kat Skrevet Maj 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 12, 2013 hej allesammen ja,min kat har fået killinger her lørdags men nu begyndte min kat og miste pels,og være træt jeg har prøvet med nogen mad og vand til hende, hun gider slet ikke. Hun prøvede at hoppe til en lidt høj bænk og det kunne hun ikke, ;( så jeg ved ikke hvad der er med hende men det gode at hun mælker killingerne og en anden ting, jeg ville spøre vis moren ser glad ud og man har kendt hende 1-2 år må man så røre ved hendes killinger. Det var det håber i kan hjælpe Coco Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Prinsesse Gert Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Hej Coco Det lyder ikke til din kat har det godt. Jeg vil anbefale at i tager hende og killingerne en tur til dyrlægen og får hende tjekket. Hvad foder har i fodret med under drægtigheden? Katte, ligesom mennesker, skal under drægtighed have mad der er beregnet til drægtighed, det kunne måske lyde som om hun mangler de ting. Den eneste måde hvorpå du kan finde ud af om hun vil lade dig røre killingerne på, er simpelthen ved at sætte dig ved siden af hende, lad hende snuse til dig lidt og kæl lidt for hende, hvis hun ikke udviser aggression vil jeg tro hun også vil lade dig røre killingerne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Hvad foder har i fodret med under drægtigheden? Katte, ligesom mennesker, skal under drægtighed have mad der er beregnet til drægtighed, det kunne måske lyde som om hun mangler de ting Er helt enig med Prinsesse Gert, men vil lige tilføje, at det bedste du kan give missemor er killingefoder :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Prinsesse Gert Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Ja vi har også udelukkende fodret med killingefoder til vores drægtige katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Var også bare lige så der ikke var uklarhed hvis TS ikke var klar over det. Var ikke ment som kritik :-) Nu har jeg ikke selv haft killinger men tror nemlig ikke selv at jeg ville have tænkt tanken at killingefoder kan hjælpe missemor :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Prinsesse Gert Besvaret Maj 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2013 Nej opfattede det bestemt heller ikke sådan Kunne også have valgt at skrive killingefoder på, men håber og tror at de får tage katten til dyrlæge og nu er det en del år siden jeg havde killinger så tænkte der måske var kommet noget godt foder på markedet til drægtige katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Maj 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2013 Okay. Super. Ville bare lige være sikker :-) Jeg er også af den overbevisning at katten ikke får alle de næringsstoffer som den har behov for. Jeg ved godt at katten kan tabe sig en del og blive lidt usle at se på men hvis man er i tvivl er det da at foretrække at katten kommer til dyrlæge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts