Koneko Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Hejsa Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle anbefalinger af tørkost til en langhårsblanding.. Jeg har overvejet royal Canin Indoor Long hair.. Og måske Royal Canin Maine Coon racefoderet, der er jeg dog i tvivl, eftersom hun kun er ½ Maine Coon.. Hvilke andre mærker bruger i selv? For så vil jeg lure nærmere på de mærker.. Kender i noget der er godt til at bekæmpe hårboller? For det er et problem herhjemme.. Håber i kan hjælpe og gøre mig klogere.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret April 21, 2013 Rapporter Share Besvaret April 21, 2013 Jeg har en norsk skovkat bl. med langt hår Jeg fodrer faktisk bare med Vetpro voksen-kat - det fungerer hun godt på Hendes pels er fin og jeg får megen ros hos dyrlægen Har aldrig tænkt over om hun skulle have special tørfoder, men læser da lige med her for at høre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts