Fie-tøsen Skrevet April 7, 2013 Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 Hej alle Jeg havde en lille uge en hund der boede her (min ekskærestes hund - de flyttede efter den uge) - og der påvirkede selvfølgelig Fie ret meget. Så meget at hun en nat kom til at tisse i sengen, da hun ikke turde gå nedenunder hvor hunden lå. Derfor købte jeg en kattebakke og stillede den ovenpå, så hun havde mulighed for at komme på kassen uanset hvor hunden var. Nu er sagen jo den at hunden er flyttet - men Fie vil helst bruge kassen ovenpå! Indtil nu har hun været vant til kun at have kassen nede på toilettet og der har ingen problemer været. Så spørgsmålet er - kan jeg godt bare fjerne ekstra kassen igen? Eller har jeg skudt mig selv lidt i foden ved at give hende den og skal jeg nu leve med at hun går på kassen heroppe hvor jeg sover? Fie er udekat, men er inde om natten, derfor hun har sin kasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret April 9, 2013 Rapporter Share Besvaret April 9, 2013 Hun er inde ved Jer. I må jo selvom at flytte bakken. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret April 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2013 Hvad mener du Pinny? Self. må jeg da selvom, om jeg vil flytte bakken, men man må vel gerne spørge om råd? Nå, men jeg valgte at fjerne kassen og det var der ingen problemer i overhovedet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts