ScarlettLuna Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Hej alle. Jeg har 2 skønne hunkatte og jeg står nu i en situation at mig og min kæreste er gået fra hinanden. Da ingen af os ønsker at miste vores katte, har vi snakket om at dele dem, så de er lidt hos hver. Men da jeg ved at katte stresser meget over nye omgivelser vil jeg høre om det overhovedet er muligt at vænne sig til det eller om de vil stresse alt for meget over det. Er der nogle der har gode råd eller endda erfaring med det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
andershede Besvaret Januar 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2013 Jeg har ofte taget min kat med til mine forældre når jeg besøgte dem i en weekend. Den hader transportkassen men med det samme den ankommer, så genkender den dens "andet hjem" og der er ingen problemer. Jeg ville tro at de tilvænner sig de dejlige dyr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts