maja Skrevet December 4, 2012 Rapporter Share Skrevet December 4, 2012 (rettet) Hej Har Balthazar ( eller havde - han er pt. efterlyst ) en alm. huskat - udekat som vi har haft fra lille. Så han er 12 - 13 år nu. Han er sort med hvide poter og hvidt bryst og hvid op over snude/mellem øjnene. Så ser vist alt i alt ud som mange andre sort/hvide katte. Håber herigennem at få lidt viden om hvorvidt chancerne er gode eller dårlige for at han vender tilbage. Jeg ved nemlig ikke ret meget om hvor langt hjemmefra katte kan finde hjem igen. Han har hele sit liv været udekat og kun lejlighedsvis lusket sig indenfor, hvis han syntes det var for koldt ude. Og ja, så har han udelukkende bevæget sig inden for en radius af ca 500 m. fra vores hjem, lige til den dag midt i september i år, hvor han nysgerrigt hoppede uset ind i en åben bil, hvis ejer kortvarigt var inde hos mig. Så Balthazar er utilsigtet blevet fragtet i bil til Mern på sydsjælland, eller ca 9 km. væk fra sine vandte omgivelser. Han slipper først efter et døgn ud af bilen det nye og fremmede sted. Har efterlyst ham på facebook på min profil, og på hhv. kattens værn og dyrenes beskyttelse. Savner ham. Hvis så bare jeg vidste om han er i live, om nogen har taget sig kærligt af ham, eller om han er død ( håber jeg ikke, men bedre med hvished hvis det er ) Kærlig hilsen Maja Redigeret December 4, 2012 af maja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Heidi Madsen Besvaret December 16, 2012 Rapporter Share Besvaret December 16, 2012 Jeg håber virkelig du får din kat tilbage. Det er meget trist at høre. Mvh Heidi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
maja Besvaret December 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2012 Tusind tak Heidi Håbet svinder godt nok dag for dag, men sender ham rigtig mange tanker og håber så om ikke andet at han har det godt. Kærlig hilsen Maja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ellentrossel Besvaret Januar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2013 Det er virkelig trist!, jeg håber du snarest muligt får din kat tilbage. Mvh Ellen.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
maja Besvaret Januar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2013 Tak Ellen Men nu er det alligevel ved at være 4 måneder siden. Af og til drømmer jeg om natten at han er kommet hjem, og står uden for døren og vil ind. Men når jeg så står op, så er han der ikke. Kærlig hilsen Maja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ScarlettLuna Besvaret Januar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 Det gør mig ondt med din kat. Men håbet synes jeg aldrig helt du skal miste. Jeg har fornyligt læst om flere katte der blev genforenet med deres ejer efter mange års adskillelse helt op til 10 år tror jeg jeg læste. Jeg ved ikke hvor langt en kat kan finde hjem men man må da håbe din kan finde ud af det.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
maja Besvaret Januar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2013 Tak for alle jeres kommentarer Balthazar er kommet hjem i dag Tusind tak til de 2 søde mennesker i Mern som ringede om ham, og har fodret ham ihvertfald den seneste måneds tid. Kærlig hilsen Maja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Januar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2013 Tillykke med genforeningen. Det er altid rart, når sådan en historie ender godt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lililala Besvaret Januar 28, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2013 (rettet) Nej vad fint at han er tilbage. Redigeret Januar 29, 2013 af lililala Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nanna Tasia Besvaret April 16, 2013 Rapporter Share Besvaret April 16, 2013 Dejlig succeshistorie Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
maja Besvaret April 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2013 Nej vad fint at han er tilbage. Tillykke med genforeningen. Det er altid rart, når sådan en historie ender godt. Dejlig succeshistorie Ja, det er dejligt når det sker. Nyder også at se ham komme hver dag ved spisetid, og kigge ind af ruden i døren Kærlig hilsen Maja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts