Sinthi Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hej Jeg er lige flyttet fra Djursland til Hovedstadsområdet og jeg tænkte på, om der er nogen, der kunne anbefale en dyrlæge i området, der er dygtig til at behandle kat såvel som hund. Jeg var super glad for min dyrlæge på Djursland, men det er lidt af en togtur Det skal lige siges, at jeg er studerende, så det må også gerne være nogle fornuftige priser. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Inges kattehjem i Glostrup har nogle ganske fornuftige priser ved deres dyrlæge. Brug Google til at slå adresse og tlf.nr op. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sinthi Besvaret Oktober 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Super. Tusind tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Madzen Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Vi bruger Himmelev Dyreklinik i Roskilde til vores katte, og vi har altid været godt tilfreds. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts