CharlotteFernstrøm Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Har lige et par spørgsmål. Vi er igang med at få kattegård ind i vores sortiment. Et komplet sæt, med alt tilbehør. Udført i varmgalvaniseret materiale. Men hvor meget er man som katteejer villig til at betale? Er 30.000 kr. for en kattegård for meget? Se link http://www.vick-sikring.dk/produkter/hundegarde-monduler-og-komplet-saet/kattegard På forhånd tak og god søndag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
A.Pedersen Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Hvor stor er kattegården? Problemet er at mange nok kan lave en tilsvarende selv billigere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
CharlotteFernstrøm Besvaret Oktober 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2012 Gården er L 4463mm B3003mm H2250mm Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
klauslyng Besvaret Marts 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2013 Selvom det er ser ganske godt ud,ville jeg ikke give så meget. jeg vil tro I skal helt ned i 10.000 eller lavere endnu til private personer. Jeg har store arealer omkring vores hus, så måske jeg bare ikke kan sætte mig ind i det?! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts