trille Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg har tænkt lidt over hvad er fordelen ved at give steriliseret katte foder til steriliseret foder istedet for almindelig foder:confused::confused: Min kat er ikke i nærheden af overvægtig nemlig, og det er hvad jeg har forstået det skulle forebygge! hun er 7 måneder gammel! (Lige nu når hun killinge foder og foder til unge steriliseret blandet sammen) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret Oktober 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2012 (rettet) Så vidt jeg ved skal det vist nok også forebygge urinsten som de har en tendens til lettere at få. Om der er hold i det eller blot er for at sælge har jeg endnu ikke fundet ud af Redigeret Oktober 2, 2012 af Sandra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
A.Pedersen Besvaret Oktober 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2012 Den største forskel på alm foder og foder til steriliserede katte er kalorieindholdet. Som du selv nævner så har neutraliserede katte lettere ved at bliver overvægtige da deres stofskifte nedsættes. Hvis dine katte ikke er overvægtige kan du sagtens fodre med foder til ikke neutraliserede. Mange katte får urinvejsproblemer. Derfor har de fleste fodertyper af god kvalitet taget hensyn til dette. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trille Besvaret Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Jeg har nu købt royal canin sterilesed for at være på den sikre side! Og så får hun vådfoder ihvertfald 3 gange om ugen ved siden af! - Blander dog lige det sidste killinge foder i! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts