Henriette Hansen Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Jeg er medlem af bestyrelsen i Dyreværnsforeningen "Alle Danmarks Dyr". Vi har på det sidste fået en del katte ind og mangler derfor alt til katte. Så har du noget du kan undvære, - alt lige fra foder til legetøj modtages det med glæde. Jeg kan kontaktes på mail: [email protected] Vores hjemmeside er: http://www.bricksite.com/alledanmarksdyr/velkommen Vi er også at finde på facebook: https://www.facebook.com/groups/alledanmarksdyr/ Vi for bl.a. en missemor med 4 små killinger ind i løbet at ugen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 (rettet) Jeg har søgt på CVR registret, siden der er allerede er to firmaer på samme adresse, der er opløst, synes jeg ikke denne "Forening" er troværdig. Man kan selv søge på cvr.dk (CVR.nr. 33985983) Redigeret September 24, 2012 af Pinny PLAT OG SVINDEL Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 (rettet) J:mad: sokker lugter Redigeret September 24, 2012 af Pinny platugleri Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Men intet fundet.:confused: Jeg vil forsøge at spørge videre i dyrekredse, men jeg er ret sikker på, at de vil være bedre at donere til en anerkendt forening. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Hansen Besvaret September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Foreningen er skam en helt igennem lovlig foreningen. At der på adressen på cvr.reg. står 2 andre opløste firmaer er pga. tidligere beboer og har har altså derfor INTET med foreningen eller nuværende beboer at gøre. Cvr.reg. slettet ikke før der er gået et vist antal år. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts