Tanja Jensen Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Når man opretter sig, er der et felt der hedder "Min katterace" Der kan man kun vælge 1 race, jeg har fx både Europé og Huskat Når vi nu er ved Europé så står den i feltet som Europærisk Korthår, dette hedder racen ikke mere Den hedder Europé Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Når man opretter sig, er der et felt der hedder "Min katterace" Der kan man kun vælge 1 race, jeg har fx både Europé og Huskat Det vil jeg kigge på, om ikke det er muligt at have flere. Når vi nu er ved Europé så står den i feltet som Europærisk Korthår, dette hedder racen ikke mere Den hedder Europé Tak, det vil jeg få rettet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Når man opretter sig, er der et felt der hedder "Min katterace" Der kan man kun vælge 1 race, jeg har fx både Europé og Huskat Jeg tænkt på det samme, da jeg oprettede mig forleden. Ikke fordi det generer mig særlig meget, (jeg har siameser og blandings katte), men én af mine venner har for eksempel en orientaler og en maine coon, så vil det nok være svært at vælge, hvilken man skal 'oprette'. ^^ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Jeg tænkt på det samme, da jeg oprettede mig forleden. Ikke fordi det generer mig særlig meget, (jeg har siameser og blandings katte), men én af mine venner har for eksempel en orientaler og en maine coon, så vil det nok være svært at vælge, hvilken man skal 'oprette'. ^^ Jeg har tilføjet Orientaler på listen :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Jeg har tilføjet Orientaler på listen :-) Fint. Jeg skal se, om jeg kan få lokket ham her ind. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts