Canis Lupus Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Hej Alle der kan hjælpe mig... er i vildrede... Har lige fået mig 2 Main coon killinger (bror og søster) og min hun killing er begyndt at tisse i sengen. De har været renlige fra starten og går stadig fint på kattebakke. Det der er problemet er at hun går direkte op i sengen og tisser.... Hvorfor og hva skal jeg gøre for at løse det hilsen den fortvivlede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Først og fremmest skal du få undersøgt killingen hos dyrelægen for at se, om der er noget galt med hende. Hvis hun får ondt, når hun tisser, så vil hun forbinde det med hendes kattebakke og vil derfor ikke tisse der. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Canis Lupus Besvaret August 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 hun går os på bakken og har gjordt det fra dag 1 og går stadig på bakke meget flittet. har haft dem i lidt over 3 uger nu og har inden for den sidste uge haft tre uheld i sengen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Det kan også bare være en urenlig kat, og sådan en ville jeg ikke kunne leve med. Den vil have det bedst med at komme ud på en gård. Men prøv nu først dyrelægen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thallepigen Besvaret August 26, 2012 Rapporter Share Besvaret August 26, 2012 Det kan også være i ren provokation. men jeg vil sige, få hende til dyrlægen og neutraliseret hende - det hjalp på mine killinger, for de gjorde nøjagtig det samme inden de blev neutraliseret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts