katte-mor Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Hejsa jeg har en dejlig og frisk stor han kat på 4 kg som ellers intet fejler bortset lige fra hans næse,når han kommer op til mig forn at hygge/kæle så drypper hans næse engangimellem det ligner vand der kommer ud der er ingen tegn på forkølelse udfåd eller i den retning nogen som har en ide til hvad det kan skyldes ? Vh Katrine Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret August 23, 2012 Rapporter Share Besvaret August 23, 2012 Nej, er du sikker på, det er fra næsen? Hvordan ser hans tænder ud? Min gamle har FORL, og udover at få bihulebetændelse, (og nysen!), så har han savlet klart. Så først så han dr. dyr- pga bihulebetændelse- og to uger efter pga FORL. Det var lidt trælst (Og dyrt), men medicinen mod bihulebetændelsen virkerede også mod FORL- en tid. Han snottede klart. Men nyste. Mvh Pinny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
katte-mor Besvaret August 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2012 Hans tænder ser fine ud og han spiser os fint,ja det er fra næsen af det kommer vh katrine Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts