Sandra Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Ja mit spørgsmål går kort og godt på, om min lille pige må få røget laks? Vi snakker ikke store mængde, men et par stykker på størrelse med en 10'er eller noget i den stil. I går stod jeg og smurte madpakke, og der var et små par stykker, som jeg tænkt, at lille My nok gerne ville smag, og det ville hun i hvert fald! Først bagefter tænkte jeg om hun overhovedet kunne tåle det Hun har ikke haft dårlig mave eller noge, så er ikke urolig, men tænker om hun kan få det en anden gang eller noget man skal holde hende fra. Men en ting er sikkert: Hun elsker laks! Da jeg var kørt på arbejd, var hun alene hjemme, og på en eller anden måde, har hun fået åbnet skraldespanden og fundet de to stykker mellemlægspapir, hvor der havde ligget laks på! Dem havde hun så slæbt gennem halvdelen af huset til sin hule, hvor hun så har slikket godt på papiret, så jeg er rimelig overbevist om, at hun elsker laks Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret August 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Som nævnt har jeg heller ikke tænkt at hun skulle have det som mad, men netop bare en lille godbid ind i mellem når madpakken nu skal smøres. Mange tak for dit svar :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Som nævnt har jeg heller ikke tænkt at hun skulle have det som mad, men netop bare en lille godbid ind i mellem når madpakken nu skal smøres. Mange tak for dit svar :-) Du kan sagtens give katten noget røget laks i de små mængder, som du taler om. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret August 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Okay. Mange tak. Tænkte bare om hendes mave var for sart når det var røget men tusind tak :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts