Pinny Skrevet August 4, 2012 Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 Vi har desværre en blåtortie hankat, der vimser ind. Han er ikke tam, men helt bims i blikket. Han går ind, nu vi har åbent vindue, og han er irriterende, da han sprayer. På mine gardiner fx! Men det er også svært synd for ham. Jeg tror ikke, vi kan fange ham. Han hader mine, men mine bor her (og er neutrede), hvad gør man så?! Jeg kan ikke låne en fælde- jeg har ikke bil. Og mine er vant til at gå ud og ind. Gamlen bliver urenlig, når den der blå møgkat går ind. Min egen Blå og Pølse, har lavet et forbund- de TØR ikke rigtigt komme ind. De var ellers ikke vilde med hinanden. Mini kan leve med fyren. Men det er ikke min kat! What to do? Mvh Pinny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret August 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 24, 2012 ikke blåtortie- men blåTABBY. :rolleyes: Altså stribemis bare i blålige farver... Undskyld, jeg ikke opdagede fejlen før- jeg er lidt ordblind/har svært ved at læse fra skærm. En blå tortie ville være blåcremetabby tortie- og være en HUNkat. (Idiot...) Mvh Pinny- nu denil cementeret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret August 24, 2012 Rapporter Share Besvaret August 24, 2012 Du kan altid prøve at "fange" den og så få den scannet ved en dyrelæge, da den sikkert er chippen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts