AngelPlys Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Hej allesammen. Har ikke haft min killing så længe kun lidt under en uge og hun har sort øjensøvn og sort størknet snot, betyder det noget? Kan det være en sygdom eller er det normalt? Øjensøvnen har hun haft næsten alle dagene jeg har haft hende, men snotten har jeg først lagt mærke til idag. Ved selvfølgelig godt at øjensøvn er normalt, vi har det jo også, men når det er sort og når der også kommer sort snot bliver jeg bekymret. Hilsen en bekymret ny kattemor. Håber i kan se det, hun var ikke glad for blitzen så vil ikke forsøge igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
A.Pedersen Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 øjensøvn hos katte er sort, så det er helt normalt. De kan have små mængder snot som tørrer ind og kan fjernes. Gulligt, pusholdigt snot er dog ikke normalt og vil være et tegn på infektion i de øvre luftveje. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
AngelPlys Besvaret Juli 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2012 Puha, mange tusind tak! Min mor sagde nemlig at så længe det var klart og bare det ikke var sort, så hun gjorde mig jo dybt nervøs. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts