Shamira Skrevet Maj 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 26, 2010 Hejsa! Jeg skal have min kat ud og flyve, så jeg gik ind og læste omkring det. men så står der det ikke må være et stål bur, betyder det også at lågen ikke må være af stål? læste det her http://www.norwegian.dk/Kundeservice/Rejseinformation/FAQ/Specielle-onsker/jeg-vil-medbringe-et-kaledyr-pa-rejsen-hvad-gor-jeg/ -Shamira Kimie Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sarah19 Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Umiddelbart tror jeg godt lågen må være af stål, men vil du være helt sikker, så ring til Norwegian, de er altid hjælpsomme Og ellers hvis du ikke gider det, så bare tag en transportkasse med plastiklåge. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Et stålbur er et bur a la dem katteværn fanger katte i - det er lavet af trådnet... Vælg en transportkasse af hård plat med stållåge - plastiklågerne kan de skubbe ud... - og med sikker lukning (vriderne kan de åbne selv). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts