Sarabie Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Hej folkens Min ene langhårede kat, elsker at spise sin pels og den de andre efterlader på gulvtæppet Det resulterer selvfølgelig i nogle enorme hårboller en gang i mellem. Fred være med det, men nu tror jeg at der sidder en "på tværs" som han ikke kan få op. Han er glad og spiser og sover og leger som han plejer, men jeg kan høre på hans vejrtrækning at der sidder noget (sådan lyder han nemlig altid lige inden han kaster op), men denne gang kommer der bare ikke noget op. Er der nogle som har et råd til hvordan vi får dem op? Knus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret August 4, 2012 Rapporter Share Besvaret August 4, 2012 Du kan give ham kattemalt regelmæssigt det plejer at hjælpe og du kan også købe specielt hårbolle foder 5Hills og Royal Canin). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts