Noemi Raia Skrevet Juli 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 jeg skal snart sælge nogen af mine killinger og så vil jeg spøre til hvad der kan være en god pris, den her hankat er langhåret og der er også en hunkat hun er sort og hvid hvad syntes i der er en god pris Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Hvad har du gjort ved killingerne inden de flytter? Herhjemme koster en huskattekilling 2000kr. Inden den flytter har den fået/er den: 2x ormekur 2x vaccine Øremærket (samt registeret i Det Danske Katteregister) Sundhedsbog Neutraliseret Madpakke er med Lidt legetøj Kontrakt Livslang support Levering af killingen (broafgift betales af køber, samt udlandsrejsudgifter) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Om killingen er langhåret eller korthåret har intet at sige i min bog. Der gøres det samme ved killingerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Noemi Raia Besvaret Juli 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 jeg ved ikke om jeg må får mine forældre er 13 og da jeg fik min kat var den ikke på orme kur eller vaccine og nu har den det rigitig godt (det er moren) koster det penge at registre dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Syntes 2000kr er lige lovlig meget for en kat uden stamtavle, tror i hvert fald det bliver mega svært at finde købere til dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Noemi Raia Besvaret Juli 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 hvad med uden vaccine orme kur og det dyre ting så måske er det godt nok ves den koster 200-400 er det meget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Noemi Raia Besvaret Juli 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 legetøj ja men ikke resten jeg tror også mad pakke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Syntes 2000kr er lige lovlig meget for en kat uden stamtavle, tror i hvert fald det bliver mega svært at finde købere til dem Sjovt nok så slipper man for alle de useriøse opkald. Og 2000kr. for en kat med alt det er ikke meget. Det er dyre hvis de selv skal til dyrlægen og have det gjort. Jeg havde ikke selv problemer med at sælge killingerne. Jeg er så også at den opfattelse at hvis man ikke vil give noget for en kat, med alt dette, må man finde et andet sted at købe en. Sælges mine killinger ikke, jamen så bliver de da bare hjemme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 hvad med uden vaccine orme kur og det dyre ting så måske er det godt nok ves den koster 200-400 er det meget Jeg vil sige de som minimun skal have ormekur (det er ca 2-300kr. for en tube pasta hos dyrlægen) Alle killingerne samt moren skal have en ormekur. Og så kan du formentligt ikke kræve meget mere end 50-100kr for en killing hvis der ikke gøres mere (beklager, men så kan de hentes på landet gratis). Lav en god madpakke og lidt legetøj til dem også. Derudover vil jeg faktisk mene at når du er så ung så er killingernes skæbne altså mere dine forældres ansvar end det er det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts