kambrosius Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 min kats mave er stor men dens brystvorter viser ikke tegn paa at skal til at producere malk og jeg kan heller ikke marke noget under huden? er hun gravid eller er det noget andet.:confused: jeg lagde bare marke til det. det skal lige siges at den prutter meget og det lugter slemt. og hun har en voldsom appetit da det er en jeg har reddet for ikke at skulle blive aflivet. og har nok ikke faaet meget mad i tidens lob. men burde man ikke kunne marke killingerne inde i hendes mave? jeg synes jeg kan marke noget, men ved ikke hvad, og hun er ikke ret stor, saa det er begranset hvor mange killinger der kan vare i hende..:confused: beklager alle a'erne da det er et udenlands tastatur. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Hvis hun er drægtig vil hendes brystvorter være større end normalt og lyserøde... Kan dog først set når hun er min. tre uger henne Det kan også være orm? Kommer der orm ud af rumpen på hende? Ellers få dyrlægen til at kigge på hende. H*n kan fortælle dig om hun er drægtig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kambrosius Besvaret Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 nej, det ser ikke ud til at der kommer orm ud af hende. men burde de ikke ogsaa komme ud naar de kaster op? og kan det virkelig gore maven stor? min anden kat havde orm engang, den tabte sig. hvornaar plejer man at kunne se naar de er dragtige altsaa at maven bliver storre?:confused: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Hvis orm kommer ud når katten kaster op er det spoleorm, hvis de kommer ud af rumpen er det bændelorm. De behøver ikke tage tabe sig når de har orm, men spiser generelt mere da ormene spiser det meste katten spiser. mht. kattens mave, så er det umiddelbart også når de er 3-4uger henne maven begynder at vokse. Men igen, brystvorterne skal være større og lyserøde. Kan du tage et billede af hendes brystvorter og sætte ind? Og gerne af maven også? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kambrosius Besvaret Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 jeg kan prove. jeg gor det saa snart jeg kan. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kambrosius Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 hejsa. der er lidt nyt i sagen. jeg tror det er fordi hun ikke kan taale den mad hun har faaet. da hun har lavet to kaempe polser og det har hjulpet paa hendes mave. hun pruter stadig saa jeg tror det er maden. jeg vil prove at give hende noget andet foder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 hvilket foder bruger du? mange gange kan de blive tykke grundet foderet har forkert næringsindhold. ikke alt foder kan optages lige så godt. ligesom hvis mennesker lever på junkfood... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kambrosius Besvaret Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 hvilket foder anbefales? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Alt andet (stort set) end discountfoder, som købes i supermarkederne... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts