Thomas83 Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Hej vi har fået en lille killing på ca. 12 uger den er sød og dejlig, men for h...... hvor er den aktiv;) Det er også sjovt nok for os men vores stille og rolige kat på et par år bryder sig ikke om den vilde leg med bid, kløer osv. og efter vi har fået den lille ser vi kun den gamle en gang om dagen når den er inde for at spise. Jeg syntes det er synd for den gamle at den ikke kan komme ind og slappe af og være i fred, så mit spørsmål er hvor længe sådan en killing er så aktiv at det er til gene for den anden kat? Jeg tror sådan set den gamle godt kan lide den nye lille, men magter bare ikke den vilde leg:) Har i gode råd lytter jeg gerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Det bedste er at anskaffe en killing mere. Der kan sagtens gå 3-6mdr før jeres nuværende killing begynder at slappe lidt af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts