Tenduz Skrevet Maj 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2012 Min hunkat er blevet ret tynd efter hun fik 2 killinger for 3 uger siden. Er der noget foder I vil anbefale? Jeg har hørt om killinge foder, men fik at vide det kun var op til selve fødslen, så det får hun ikke mere.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hun må gerne få killingefoder under diegivningen også. Jeg vil også give hende noget fløde med f.eks. torskerogn i Det elsker mine i hvert fald. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Pas på med at give mælkeprodukter. De fleste dyr elsker det, men mange af dem tåler det ikke i deres maver. De får tyndskid. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Super Premium, det blå til killinger, det orange til mor. Ellers har jeg brugt kattemodermælkserstatning- til at blande i killingefoderet. Det fås på apoteket. Både mor og små tåler det. Ellers Thise a38- det er godt til mor- og mod dårlig mave hos små. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts