aliceogManse Skrevet Maj 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2012 jeg har 5 små misser, på ca 16 dage, de har det fint og er begyndt at gå lidt rundt. Men en af dem har problemer, den har lidt snask i sine øjne og er begyndt at tabe sig, ser ellers ud til at komme til patten som den skal, men jeg er her jo ikke hele tiden, et par af de andre havde også lidt snask i deres øjne,men kun lige de par dage de åbnet dem, og jeg vasket bare med varmt vand, nu er de fine, men den her bliver ved med at have noget og er som sagt begyndt at tabe sig, (jeg vejer dem hver dag). hvad gør jeg?? Alice Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lykken Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 jeg har 5 små misser, på ca 16 dage, de har det fint og er begyndt at gå lidt rundt. Men en af dem har problemer, den har lidt snask i sine øjne og er begyndt at tabe sig, ser ellers ud til at komme til patten som den skal, men jeg er her jo ikke hele tiden, et par af de andre havde også lidt snask i deres øjne,men kun lige de par dage de åbnet dem, og jeg vasket bare med varmt vand, nu er de fine, men den her bliver ved med at have noget og er som sagt begyndt at tabe sig, (jeg vejer dem hver dag). hvad gør jeg?? Alice hvis du ikke vil miste den må du til dyrlæge, og det før den kommer for langt bagefter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Helt enig, dyrlæge skal tilse killingen. Det kan være den har calici eller herpes, som skal behandles... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts