Mikkel1 Skrevet Maj 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 13, 2012 Hej alle! Når jeg ligger i sengen og ser fjernsyn kommer min hankat gerne og ville nusses, så han ligger sig ved siden af og spinder og fryder sig, men efter lidt tid kravler han op og bider mig i hagen, jeg synes at det er træls da det gør en smule ondt. Nogle der har en forklaring til hvorfor han gør dette? - og om man kan vende ham af med det? Venlig Hilsen Mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel1 Besvaret Maj 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Hej leif, Tak for dit svar, jeg vil prøve din metode. Vores hunkat har aldrig gjort det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Han giver dig som bare et kærlighedsbid - det vil jeg ikke have noget imod.. En af mine kommer og giver mig en god omgang vask omkring næsen om morgenen og slutter vasken af med et lille bid i næsen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pinny Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Som indehaver af "tidsel og tornekattene"- de skrækkelige tortier, og før dem Tricolora (også tortie), kan jeg oplyse op, at den slags både bider, bokser i dig med kløer og spinder hele tiden i medens! Min gamle napper i hagen, nu ikke så meget mere, da han desværre har FORL (en tandsygdom). Men tortier er katte x 2- og da mine har lidt siam i sig- er de katte x 3. Brødrene er næsten værre! Da de er hankatte terroriserer de bare dem, de kan. Og hinanden. Det er sommetider, lidt som at bo i en demilitariseret zone. Bisse elsker nu at vaske hår. Hun tager ens hår igennem munden og tænder- så det er godt savlet ind. ;-D Plå elsker at blive aet, og at flå din arm. Mine har aldrig lært det der med: "Man bider ikke den hånd, der fodrer éen"- næh du kan få en spindetur og et naps! Mvh Pinny- det er jo katte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts