P.Niemi Skrevet Maj 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 8, 2012 Hej kattevenner:) Min kat opfører sig lidt sært, og jeg har svært ved at regne ud hvad hun tænker. Katten fik for snart 14 dage siden en killing - i den planlagte fødekassen. Efter ca. En uge flytter hun killingen ned på gulvet ved siden af kassen - der lagde jeg så et tæppe, hvilken hun accepterede. Lige nu ligger jeg på en madras i stuen, ca. 3 meter fra fødekassen. - og mormis har minsandten valgt at bære killing op til mig, for efterfølgende at lægge sig op til min kæreste og nusse.. Så nu ligger killing og sover hos mig. Men hvorfor gør hun det? Vh. Pernille og Mini Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2012 For at holde killingen varm Og i trygge omgivelser. Nu det er en enekilling burde du anskaffe en lille bamse ca samme størrelse som killingen og ligge derved, det giver lidt ekstra varme. Normalt ligger killingerne i bunke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts