SSMulle Skrevet Maj 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 6, 2012 Hej alle sammen. Jeg har en kat på 7 mdr. som sluttede sin første løbetid for en uge siden. Det jeg undrer mig over er, at hun nu, kun en uge efter, er begyndt at opføre sig præcis som hun gjorde da hun var i løbetid, hun snakker, stikker enden i vejret osv. Hvad skyldes dette? Vh. Simone Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
A.Pedersen Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Det betyder at hun er i løbetid igen. Katte kommer i løbetid med kort mellemrum (få uger) hvis de ikke steriliseres, får p-piller, suprelorin (kemisk sterilisation) eller bliver parret. Så medmindre du gør noget aktivt for din kat så bliver den ved på denne måde indtil efteråret hvor dagene bliver kortere. Herefter kommer den i løbetid igen til næste forår når dagene bliver længere igen (mere lys). Ikke for at være fræk, men prøv at google "kat løbetid" - det er værd at sætte sig lidt ind i Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts