Anim Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Hejsa. Jeg har en indendørs kat, jeg vil aktivere, da den ikke må blive for tyk. Jeg har drillepinde og almindelig kattelegetøj, men indimellem kunne det være rart at have noget andet, nogrt sjovere som han kunne lege med. Jeg har fået anbefalet et legetøj der kaldes "Catch me". Det er et batteridrevet legetøj, der skulle være sjovt for katten. Ellers så havde jeg forestillet mig noget aktivitetslegetøj, hvor katten skal kæmpe lidt for fodret. Er der nogen af jere kloge hoveder, der kender dette "catch me" legetøj og evt. Ved hvor man kan købe en sådan, eller noget andet sjovt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anim Besvaret April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2012 Fandt dem lige på nettet. Nogen der kan anbefale denne, eller noget af de andre aktivitetslegetøj? http://netto-pet.dk/epages/Animaks_V_Geir_Gudmundsson_9653815.sf/da_DK/?ObjectPath=/Shops/Animaks_V_Geir_Gudmundsson_9653815/Categories/Katteartikler/Kattelegetoj Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 26, 2012 Rapporter Share Besvaret April 26, 2012 Jeg har købt to af disse og sat sammen http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_toys/miscellaneous/catit/232768 De kan også findes herhjemme men nu handler jeg alligevel foder på den side og så er legetøjet billigere end herhjemme også - bemærk det kan ikke betale sig at købe en lille smule da portoen er på 9,9GBP Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anim Besvaret April 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2012 Bestilte igår Catch me og noget der hedder crazy bag fra Netto-pet og fik det her i formiddags... Det er en kæmpe succés allerede. Specielt crazy bag er noget hun(katten) går total amok på... Virkelig sjovt at se. Blev i øvrigt lidt overrasket, da de havde sendt en ekstra gave med i pakken. Dejlig overraskelse! Er det nogle andre der også har prøvet dette fra Netto-pet, eller var jeg bare heldig? Det er nemlig første gang jeg bestiller der fra... Men ikke sidste:o Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Boombastic Besvaret April 27, 2012 Rapporter Share Besvaret April 27, 2012 Jeg har også handlet fra Netto-pet og kun fået super betjening. De er også rigtigt billige, synes jeg. Men nej jeg fik ikke nogen gave:mad: Jeg har købt loppemidler og foder der. Lyder spændende med det legetøj... det kunne jo være at Misser havde fortjent en ekstra gave... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 27, 2012 Rapporter Share Besvaret April 27, 2012 Jeg synes personligt de ser for dyre ud... I hvert fald med hensyn til foder. bl.a. jeg har lige købt en sæk Applaws 7,5kg til det halve af hvad de sælger hos en anden (godt nok på bud, men alligevel) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Boombastic Besvaret April 27, 2012 Rapporter Share Besvaret April 27, 2012 Ja man kan jo altid finde billigere foder andet stedes, da der altid vil være noget sted der har produkterne på bud. Jeg handler dog der, da jeg føler at priserne er gode... det er et dansk firma... og de har altid leveret varerne dagen efter... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anim Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Jeg må sige at dette Cach-me legetøj er et kæmpe hit her hjemme. Jeg har optaget noget med mobilen, hvor hun leger med legetøjet, men jeg kan ikke finde ud af at lægge det ind:( Fandt dog dette på Youtube: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Berit Besvaret Maj 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2012 Hvis din kat ikke blot skal have mader "serveret", men arbejde lidt for den så kan jeg varmt anbefale FunBoard til den. vi har det selv til vores katte da de ikke må komme ud andet end i løbegård. Hvis du køber varer fra netto-pet, har jeg set de har gratis snack hvis du køber loppemiddel i denne uge. :cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts