Pandamis Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hej folkens. Panda er begyndt (de sidste 4 måneders tid) på at lave et underlig "ritual" når han er i putte humør. Hvis han ligger på sofaen og putter og jeg kommer forbi, så ruller han rundt på ryggen så jeg kan nusse ham. Efter 15 sekunders nus, så siger han nogle underlige mijav lyde (sådan nogle korte nydelyde agtig), som kan høres kort i videoen. Derefter napper han mig i hånden og masserer hans fødder på min arm. Når jeg trækker armen væk, vil han ikke give slip på min trøje. Det er ikke fordi, det er et problem og jeg tror at han nyder det. Jeg er bare nysgerrig for at høre om i har set dette ''ritual'' før og hvad det betyder? Han er sund og rask - har lige været til sundhedstjek med ham. Ps. Han plejer at "massere" mig med bagpoterne meget mere end hvad der ses i videoen. https://www.youtube.com/watch?v=eRrmwAwKNxU Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pandamis Besvaret April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 20, 2012 Måske, men han er kastreret. Det blev han for et år siden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pandamis Besvaret April 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2012 Nåå, så får han lyst når han ligger der og putter Du mener, at han ikke helt forstår teknikken, fordi han ''masserer'' med bagpoterne, ikke? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts