Sandra Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 Om en lille måneds tid, får vi en lille Ragdoll-hunkilling, og vi glæder os helt vildt. Hun har reelt navnet Kia, men jeg har dårlige erfaringer med det navn :-D Derfor vil jeg høre, om der er nogen det har nogle forslag til et navn, til vores lille dame :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 8, 2012 Rapporter Share Besvaret April 8, 2012 Smid et billede ind Og skriv lidt om hendes personlighed.... Også gerne et bogstav som du gerne vil have navnet skal starte med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret April 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2012 (rettet) Det første billede giver vist sig selv :-D Det andet er vores kat og hendes mor. Sælger mener at vores formentlig vil være ret lys ligesom hendes mor. Indtil videre er hun en stille og rolig kat, dog med godt gåpåmod! Vi har kun set hende en times tid så er lidt svært. Vi har ikke rigtig forestillet os noget angående bogstav. Jeg er dog mest til navne med to stavelser da jeg synes det er lettere at sige/kalde. Navnet må også gerne være lidt specielt. Ellers ikke de store krav :-D Redigeret April 8, 2012 af Sandra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 8, 2012 Rapporter Share Besvaret April 8, 2012 Hvad med Zurine - ved godt der er tre stavelser Men man kan så kalde hende Zuri i dagligtale Meaning & History Derived from Basque zuri "white". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2012 Det var nogle flotte navne. Min kære forlovede faldt desværre ikke for nogen af dem :-( Han er lidt sart. Hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 9, 2012 Rapporter Share Besvaret April 9, 2012 Jamen jeg kan så anbefale jer at tage et kig på denne side www.behindthename.com Derinde er der en masse navne, inkl. det jeg kom med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2012 Okay. Tak for tippet :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret April 9, 2012 Rapporter Share Besvaret April 9, 2012 Fenya er et dejligt navn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2012 I skal ikke spørge mig hvordan, men den lille hunmis skal hedde My. Det var vist det eneste vi kunne blive enige om! Det er godt nok ikke et to-stavelses-navn, men kan jo være, at jeg ender med at finde et kælenavn, som læner sig op af My. Alle dyr jeg kender har haft et to-stavelses-navn, så det er måske bare en vane. De blev nemlig også "omdøbt" af mig Vores egne hunde da jeg var lille: Buller blev til Bulle (var lettere at sige) Just blev til Jusser Sakki hedder stadig Sakki. Mine forældre har det nemlig på samme måde med, at der skulle være to stavelser Min forlovedes tidligere dyr, inden vi flyttede sammen: Rolf kaldte jeg Rolfe Pjevs (kat) kaldte jeg Pjevse Jason (kat) hedder Jason Måske er det bare et spørgsmål om tilvænning. Må se hvad der sker. Hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Miller1506 Besvaret April 12, 2012 Rapporter Share Besvaret April 12, 2012 My lyder da som et rigtig fint navn synes jeg Hun ligner da også en man kan sige "Nååårrrrh, lille My til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret April 12, 2012 Rapporter Share Besvaret April 12, 2012 Fint navn Prøv at se det danske navn for My her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sandra Besvaret April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2012 Tak! Ja hun er et lille My lige nu. Problemet er nok bare, at hun jo ikke er "lille" My ret længe! Har faktisk ledt efter betydningen af det, men ikke fundet det endnu. Hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michael28 Besvaret April 15, 2012 Rapporter Share Besvaret April 15, 2012 hvad med: "Punani" ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts