A.Pedersen Skrevet Marts 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 16, 2012 Min Hellig Birma (lilla tabby) er idag rendt fra vores lejlighed på frederiksberg. Hvis nogen hører om eller ser hende må de meget gerne kontakte mig på 61316919. Har lagt efterlysning ud på dyrenesbeskyttelses hjemmeside. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Marts 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2012 Jeg mener du kan efterlyse hende flere steder også; Katteregisteret, DBA, Gul&Gratis og evt via Facebook. Jeg håber din kat snart kommer hjem igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
A.Pedersen Besvaret Marts 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2012 Tak det vil jeg prøve. Vi har ledt og ledt, men uden held indtil nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Marts 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2012 Noget nyt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
A.Pedersen Besvaret Marts 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 JA, og heldigvis godt nyt. Morgenen efter hun var forsvundet ringede en gammel dame fra opgangen på og sagde at hun havde katten siddende hos sig. Så de mange timers kalden udenfor har været spildt da katten har hygget sig hos over boen..Men pyt skidt, jeg var bare over lykkelig over at få hende igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Ih de kræ GGGG - de feder sig mens man farer rundt og tror det værste! Godt du fik hende igen ggg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts