Sjaask Skrevet Marts 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 16, 2012 Hejsa! Min gravide kat er begyndt at få sår i nakken. I starten frygtede jeg at det var en allergisk reaktion på loppemidlet, da såret er placeret LIGE der hvor jeg normalt giver hende dét. Men nu kan jeg se at såret har form som om hun er blevet kløet meget hårdt. (Det er striber efter ca. 4-5 klør) Det undrer mig lidt eftersom meningen med at putte loppekuren lige der skulle være at de ikke kan ramme sig selv der, så min umiddelbare tanke er at det på en eller anden måde må være min hankat der har gjort det på hende. Er det noget jeg bør bekymre mig over? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Marts 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2012 Mon ikke bare de har været oppe at toppes? Jeg ville da bare lige starte med at holde øje med såret, at det heler fint igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts