Gina2705 Skrevet Marts 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 7, 2012 Hej, jeg skal lige spørge - kan man kun uploade videoer fra YouTube eller andre steder på nettet? Jeg har fx en lille video jeg gerne vil uploade, men den ligger jo bare i min video-mappe, da jeg selv har optaget den. Hvo'n gør man så? Tak for hjælp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cerise Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Hej, Ved godt at det er et gammelt indslag.. Men når du opretter en tråd. Så skal du vælge vedhæftede filer og ikke billedet af videouploade. Når du vælger vedhæftningen popper, der en ny kasse op. I kassen er der en knap, hvor der står tilføj filer. Den klikker du på. Derefter kommer der en ny kasse frem, hvor du så skal trykke på vælg filer. Derefter vil du kunne vælge hvad du har liggende på din computer. Mon du så ikke kan finde ud af resten derfra. Men kan fortælle dig, at når du har valgt din fil kommer den automatisk til at ligge i kassen. Og så vælger du at uploade filen, når den er blevet lagt i kassen. Bare være opmærksom på om din fil er en gyldig fil. For jeg har endnu ikke selv haft nogle videoklip hvor filen har været gyldig. Mvh. Cerise:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gina2705 Besvaret April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2012 1000 tak for svar Cerise Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts