Aagaard Skrevet Marts 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2012 Jeg har snart haft min hunkat i 2 år. Hun er indekat og hun er steriliseret!. Hun har altid kedet sig lidt, så har derfor måtte aktivere hende et par timer inden jeg skulle i seng. For nogle uger siden, begyndte hun så og miave HELE tiden, selvom jeg står ved siden af, snakker til hende osv. Udover det, så render hun nok i kattebakken et par gange i timen, graver, sidder sig 2 sek og så graver igen. (Hun er også begyndt at tisse i mit tøj, og kattebakken er ren!) Og jeg kan snart ikke mere, jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere irriteret, så vil rigtig gerne vide om der er noget galt med hende, og hvis der er, hvad det er osv. For det er ikke til at holde ud mere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Højst sansynlig sygdom i urinvejene eller mave-tarm systemet. Afsted til Doktor Dyr. Hel enig med "Landbo" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Yoda´s mor Besvaret Marts 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2012 Undskyld jeg siger det, men jeg kan simpelthen ikke forstå at du ikke for længst har kontaktet en dyrlæge.. Din kat har ondt.. Du skriver at det er "flere uger".. Det er ikke helt ok.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aagaard Besvaret Marts 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Helt i orden :-) Skrev; "for nogle uger siden begyndte hun at miave". Har hun gjort før, derfor har jeg ikke troet det var noget, før hun begyndte og gå i bakken så mange gange, og derfor skrev jeg herinde. kontaktede dyrlægen dagen efter, og hun havde blærebetændelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts