Soro121 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Jeg havde min kat til dyrelægen idag da han har kastet op og haft diarre i tre dage nu. Dyrelægen tjekkede for giardia (staves?) og den var heldigvis negativ, hun mente så derimod at nogle evt. kunne fodre ham andre steder, da han er udekat og at han evt. ikke kan tåle det foder de giver ham. Nu skal han så have skånekost og blive inde de næste par dage, fint nok. Man passer jo på sit dyr. Jeg kommer hjem og kigger lige regningen igennem, giardia testen koster 250 kr at udføre, der ud over er der tillagt 253 kr. for tolkning af testen!? Nogle der har prøvet denne test før og hvad har i givet for "tolkning" af denne? Synes det er meget dyrt for en tolkning, betaler gerne, men havde dog aldrig troet at de tager så meget for det... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 altså min kat havde noget med øjet, og skulle undersøges 2 gange uden anden form, bare lige få kigget lidt i øjne af noget lys.. 1200 kr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
klisterable Besvaret Marts 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2012 Min kat, Ib, har loppeallergi, og han har allerede kostet os ca. 10.000 kr i alt, både med vaccination og neutralisering, men allergien har helt klart kostet en STOR del... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts